שאלות נפוצות
הזמנה ותשלום
דפי תשלום ההזמנה מוגנים היטב, את כל הנתונים שאתה מזין לעבור את ערוצי מוצפנים לחברת האשראי. אנו מקבלים אישור תשלום בלבד.
נתוני הכרטיס שלך אינם מאוחסנים במערכת שלנו (למעט 4 הספרות האחרונות לזיהוי), ולכן האפשרות של אדם שמקבל את הנתונים שלך אינה נכללת.
מיד לאחר התשלום, תקבל כרטיסים דיגיטליים עם קוד QR לדוא"ל שציינת בהזמנה.
בסעיף "ההזמנות שלי" (בפינה השמאלית העליונה של האתר) הכרטיסים מאוחסנים, כמו גם את כל ההיסטוריה של ההזמנות שלך.
שעה לפני האירוע, שולחן הכרטיסים ואת הכניסה לאולם פתוח. עם הכניסה לאירוע, להציג את הכרטיסים הדיגיטליים שלך עם קוד QR כדי לסרוק.
נא לשאת את הדרכון שצוין בהזמנה איתך אם תתבקש להציג אותו. מצב זה אפשרי כדי לאמת את הרכישה.
שינויים בהזמנות / ביטולים
לאחר רכישת הכרטיסים שלך, העסקה לא ניתן לבטל ואתה לא יכול לשנות את הכרטיסים שנרכשו.
לא משנה מה הסיבה שאתה לא להגיע לאירוע, הכרטיסים שלך יאבדו כסף עבור אותם לא יוחזר.
במקרה של ביטול המופע אנו נודיע לכם על כך. במידה והאירוע יידחה למועד אחר, הכרטיסים שלך יהיו תקפים אוטומטית למועד הבא, או לפי בקשתכם הכסף יוחזר במלואו.
מידע נוסף
לאחר ששילמת עבור ההזמנה, מכתב התראה נשלח מיד לדוא"ל שלך. אם המכתב לא הגיע, ואז לבדוק את התיקייה "ספאם" או "דואר זבל". ייתכן גם שהזנת את כתובת הדוא"ל שלך באופן שגוי.
כמו כן, הכרטיסים שלך זמינים תמיד בסעיף "ההזמנות שלי".